wtorek, 8 marca 2016

Dzień Kobiet i zmiany na blogu

Hej!
Dzisiaj mamy 8 marca czyli Dzień Kobiet. Z tej okazji chcę życzyć wszystkim babkom dużooo szczęścia, żeby znalazły swoje drugie połówki, lub żyły w szczęściu z obecnymi, wewnętrznego i zewnętrznego piękna, uśmiechu, wspaniałych przyjaciół, niezapomnianych chwil i wszystkiego, co sobie wymarzycie :)

Jak wam minął Dzień Kobiet. Ja przez brak ukochanej osoby, która mogłaby mnie rozpieszczać musiałam liczyć na kolegów z klasy. tak więc dostałam lekko zwiędłego tulipana, którego nazwałam Maciuś. Na szczęcie po włożeniu do wody trochę ożył i mam nadzieję, że przez parę dni pomieszka na moim biurku ;)

Jak widzicie na blogu trochę się zmieniło. Na początku było trochę mroczniej, ale doszłam do wniosku, że to nie bardzo mi tu pasuje. W końcu postawiłam na moje ulubione kolory- niebieski i szary. Tło zrobiłam sama z użyciem picmonkey.com (zawsze tam przerabiam zdjęcia przyjemna strona), miś znaleziony w odmętach Internetu, również przerobiony (miszcz painta, heh).

Tu porównanie bloga na początku, w połowie i na końcu przemiany.
Pewnie jeszcze coś dodam. Myślałam o zakładkach, liczniku odwiedzin i może w przyszłości- obserwatorach.
To na dzisiaj tyle.
Żyjcie.
Snowflake

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz