czwartek, 3 marca 2016

Początek

Hejo!
Tak wiem, jak na razie ten blog wygląda żałośnie.
Pewnie od jutra na każdej matmie zamiast słuchać będę myśleć jak go lepiej zorganizować. Bo przecież na matmie zawsze wena jest największa.

To chyba czas abym się przedstawiła.
Mam na imię Sandra, jestem uczennicą liceum humanistycznego. Uwielbiam czytać książki, mangi, komiksu- nieważne liczy się pomysł i dobre prowadzenia fabuły. Dobrym filmem, serialem lub anime również nie pogardzę. Czasem, jak mnie najdzie ochota szyję. I próbuję nauczyć się rysować.

To nie mój pierwszy blog. Jako typowa nastolatka miałam ich pełno, jeden nawet ponad rok. Mam nadzieję, ze teraz uda mi się pobić ten rekord. Oczywiście stworzyłam go pod wpływem impulsu. Po prostu lepszy dzień, więc czemu nie? Warto próbować.
To na dzisiaj tyle.
Żyjcie.
Snowflake

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz