środa, 20 kwietnia 2016

Anime sezon wiosna 2016- moje pierwsze zdanie


Hej!
Chcę się z wami podzielić moim zdaniem o wiosennych premierach anime. Wszystkie tytuły które mnie interesowały już ruszyły, a ja obejrzałam przynajmniej 1 odcinek, więc postanowiłam polecić wam parę dobrych serii i odradzić parę słabszych. Na szczęście dominuje ta pierwsza grupa. Zapraszam J
 
Bungou Stray Dogs
 
Anime opowiada o Atsushim Nakajimie- chłopaku wyrzuconym z sierocińca, który przymiera głodem. Ratuje on człowieka, który chciał popełnić samobójstwo- Osamu Dazaię. Ten w zamian zapraszam go na posiłek. Następnie przez szereg dziwnych zdarzeń proponuje mu pracę w specjalnej agencji detektywistycznej, której każdy z członków ma supermoc. Jak na razie fabuła zapowiada się ciekawie, mam nadzieję na kilka ciekawych spraw. Fascynujący są bohaterowie. Zostali wykreowani na podstawie znanych pisarzy. Pojawi się m. in. Agatha Christie czy Mark Twain. Główny bohater na razie wydaje mi się najmniej ciekawy- ot, taki strachajła, który sobie nie radzi. Nie jestem do niego przekonana, ale wszystko może się zmienić J
 
Joker Game
 
Seria już nosi tytuł perełki sezonu. Akcja odgrywa się w 1937r. gdy Japończycy wyczuwają już zbliżającą się wojnę. Anime opowiada o „Agencji D” jednostce wywiadowczej, trenującej szpiegów. Jej łącznikiem z armią jest główny bohater- porucznik Sakuma. Tytuł pokazuje bezwzględność przyszłych szpiegów, niedoskonałość i obłudę armii, wahania- moralność czy wypełnienie rozkazu? Od początku trzyma w napięciu. Zachwyca poziomem dedukcji, każdy detal się liczy. Bohaterowie są inteligentni, nie ma tam miejsca dla słabych. Anime ukazuje atmosferę tamtych lat. Warto również zwrócić uwagę na muzykę, która według mnie jest idealnie dobrana. Cudo!
 
 
Kiznaiver

Katsuhira Agata to aspołeczny typ, który nie czuje bólu. Przez swoją obojętność na wszystko nie jest lubiany, często go biją, dręczą. Nie zna sam siebie. Pewnego dnia zostaje wybrany na Kiznaivera i połączony z innymi uczniami o diametralnie różnych charakterach. Razem stanowią współczesne siedem grzechów głównych. Projekt Kizuny sprawia, że gdy jedno z nich zostanie zranione wszyscy odczują ból. Kiznaiverzy mają robić zadania. Jeśli nie uda się im zrobić są karani. Seria zapowiada się ciekawie. Interesuje mnie historia Agaty oraz ich dalsze zadania. Ma w sobie dozę japońskiego humoru, który nie wszystkim się spodoba, mi jednak aż tak nie przeszkadzał. Jak na razie chętnie będę oglądała dalej.


Koutetsujou no Kabaneri

Cierpię na niedobór tytanów, ok? I to jedyny powód dla którego oglądam to anime. Kreska jest specyficzna i nie za bardzo mi się podoba, bohaterowie są strasznie nijacy a fabuła jest widocznie zgapiona z Shingeki no Kyjojin. Apokalipsa? Walczący noname? Super broń? Wszystko się zgadza. Niektóre kwestie były wręcz zgapione z Tytanów. Dam jeszcze szansę, ale wątpię żebym dociągnęła do końca.

 

Mayoiga

Anime opowiada o trzydziestoosobowej grupie młodych ludzi, którzy- z różnych względów, chcą zacząć nowe życie w ukrytej wiosce, o której krążą różne legendy- Nanakimurze. Po dojechaniu na miejsce okazuje się, że wioska nie jest taka wspaniała. Prosty dreszczowiec. Przeraża mnie trochę ogrom bohaterów, ponieważ boję się, ze nie uda się ich za dobrze wykreować i większość będzie po prostu „tłem”. Jednocześnie mam już dwójkę ulubieńców- oboje są lekko emowaci i raczej cisi: Speedstar, przyjaciel głównego bohatera i Lion (ma tak uroczą bluzę *.* ). Główny bohater raczej nie powala. Na razie czekam na dalszy rozwój wydarzeń ;)




Sakamoto desu ga?

Ostatnio była komedia o superbohaterach, teraz o super uczniu. Sakamoto jest w 1000000000000000000% idealny. Wszystko co robi jest cool, coller, coolest. Typowy japoński atrakcyjny humor, który uwielbiam. Plus za muzykę i humor, minus za jedną animację, która powtórzyła się dwa razy.  Liczę na to, że po kilku odcinkach mi się nie znudzi, ponieważ fabuła jest banalna. Idealne na wieczór po ciężkim dniu, żeby się odstresować.
 

Sousei no Onmyouji

Jak na razie największy zawód. Rokuro to młody egzorcysta, który przez traumatyczne zdarzenie nie chce mieć z egzorcystami nic wspólnego. Pewnego dnia spotyka Benio, i by uratować dwójkę dzieci musi walczyć. Benio oszołomiona jego mocą chce go pokonać. Ta dwójka wyraźnie się nienawidzi. Okazuje się jednak, że są „egzorcystami bliźniaczej gwiazdy”, muszą za siebie wyjść i spłodzić dziecko, które będzie najsilniejszym egzorcystą. Jakoś średnio pasuje mii seria o miłości czternastolatków. Minusem jest również grafika. W kilku momentach twarz Benio była po prostu niekształtna. Plusem jest opening, który przypadł mi do gustu.

 

Super lovers

Nie oceniajcie, ok? Po prostu uznałam, że mam ochotę to obejrzeć. Haru, jedzie do Kanady, gdzie odwiedza swoja matkę i poznaje nowego brata, adoptowanego przez nią chłopca Rena. Ta dwójka szybko się zaprzyjaźnia i pod koniec wizyty Haru obiecuje coś chłopcu. Niestety po wypadku Haru traci pamięć. Kontynuuje życie jako host, zapominając Rena. Pewnego dnia jednak Ren pojawia się u niego, karząc mu spełnić obietnicę. Czy tylko mi wydaje się to trochę pedofilskie i kazirodcze? Nie żeby coś już się stało, ale.. serio Japonio?! Na razie oglądam, zobaczę jak będzie dalej. Grafika spoko, muzyka ujdzie. I są pieski *.*
 
To wszystkie serie które obecnie oglądam. Obecnie chcę wszystkie kontynuować, choć przy niektórych się jeszcze waham. Mam nadzieję, ze ten przydługi post wam się spodobał. Jeśli macie ochotę możecie zobaczyć anime które oglądam i mam zamiar obejrzeć tutaj.
A wy macie już jakieś perełki tego sezonu?
Jeśli tak podzielcie się nimi w komentarzach :)
Żyjcie
Snowflake

6 komentarzy:

  1. Ostatnio miałam długą przerwą w oglądaniu anime, ale zamierzam do tego wrócić. Najbardziej zachęciła mnie Mayoiga i Joker game. :) Chętnie obejrzę.

    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja, mam ochotę obejrzeć Bungou Stray Dogs, ale czy obejrzę to zobaczymy ^^

    Pozdrawiam ;)
    http://colere-optimum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem tylko powiedzieć że najważniejsze to: NOWY Beyblade - Beyblade Burst
    Ogólnie przyjemny w odbiorze blog, teksty dobrze napisane, dobór kolorów tła też. Czy będą posty "podsumowanie miesiąca/łupy" z opisami i zdjęciami tego co kupiłaś w danym miesiącu?

    Czekam na kolejne posty z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję takiej serii, ponieważ mangi kupuję dość rzadko, choć jeśli upoluję coś nowego na pewno dam znać ^^

      Usuń
    2. Niekoniecznie muszą być to mangi, ogólnie książki, filmy, płyty Audio etc.

      Usuń
  4. Kurcze, jak ja dawno anime nie oglądałam... chyba czas coś z tym zrobić. ;D

    OdpowiedzUsuń