niedziela, 1 maja 2016

Sobotnia Snowflake [2] sukcesy i spełnienia

Hej!

Tak, wiem, jest niedziela. Przemilczmy brak mojej odpowiedzialności.

Powodów opóźnienia postu jest kilka. Między innymi zbliżająca się majówka, która sprawiła, że nie wczoraj przez prawie cały dzień nie było mnie w domu. Pod koniec tygodnia roboczego również działo się na tyle dużo, że nie miałam czasu przemyśleć o czym chcę do was napisać. Zastanawiałam się nad dokładniejszym przedstawieniem mojej osoby. Przecież na razie wiecie tylko, że jestem nudzącym uwielbiającym czytać humanem.




Jednakże wydarzenie, które opóźniło ten post sprawiło, że w ogóle się w tym tygodniu pojawi. Z okazji 3 maja w mojej szkole odbył się apel. Nasza kochana Pani od polskiego wyznaczyła mnie i moją przyjaciółkę na napisanie artykułu o tym wydarzeniu. Pokręciło to trochę nam dwa dni, podczas których głównie zajmowałyśmy się wyznaczonym zadaniem. Nawet w piątek wieczorek, poprawiałyśmy tekst podczas reklam, bowiem oglądałyśmy "Zimowego Żołnierza". Tutaj mogę szczerze pochwalić przyjaciółkę, która poprawiała artykuł nawet podczas filmu mówiąc, że i tak oglądała go wiele razy (pewnie nigdy tego nie przeczyta, więc mogę pochwalić jej heroizm ^^).



W sobotę rano wysłałam artykuł. Byłam cała w nerwach, ponieważ nie chciałam zawieść Pani. To, że zostałyśmy do tego wybrane akurat my jest wielkim wyróżnieniem i chciałam sprostać wymaganiom. Nie uwierzycie jak wielka była moja euforia, gdy dziś rano sprawdziłam maila i zobaczyłam słowa pochwały on Pani oraz nasz artykuł na stronie szkoły. Osobiście myślałyśmy, że to co napisałyśmy jest słabe. Na szczęście okazało się inaczej. Od razu pochwaliłam się rodzicom i przyjaciółce, a teraz również i wam.


Kiedyś myślałam, czy praca dziennikarza nie jest dla mnie i choć teraz jestem pewna, że nie to ten artykuł wiele dla mnie znaczy. Można powiedzieć, że to spełnione małe marzenie. Cieszę się, że ktoś docenił moją pracę i wam życzę tego samego. Docenienia i spełnienia marzeń.
Żyjcie
Snowflake

4 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    A ja właśnie chciałabym być fotoreporterem, pisać artykuły i dodawać do nich zdjęcia zrobione przeze mnie, niestety studia dziennikarskie raczej odpadają, bowiem lubię tylko pisać, nie przepadam za wypowiadaniem się :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację <3 mega sprawa!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń