sobota, 7 maja 2016

Sobotnia Snowflake #3 O mnie parę słów

Hej!
Uff, jeszcze sobota. Muszę pisać te posty trochę wcześniej, a nie zostawiać na ostatnią chwilę.

W tym tygodniu pomimo wolnego miałam sporo zajęć. Nadrabiałam spotkania ze znajomymi przyjaciółmi, czytałam, pokłóciłam się... nieważne. Złych rzeczy nie warto rozpamiętywać. Postanowiłam przybliżyć wam dziś trochę moją osobę. Tak właściwie od rozpoczęcia bloga bardzo mało o sobie pisałam. To dlatego, ze mam wyznaczoną granicę. Tutaj jestem Snowflake, piszącą o książkach, filmach, anime i mangach. Czasem nazbyt filozofującą. W realu jestem po prostu Sandrą. I dziś trochę wam o tej Sandrze opowiem.
Urodziłam się 29.12.1999r. w małej wsi, z której przeprowadziłam się do małego miasteczka w którym teraz mieszkam. Lubię to miejsce i nie chciałabym mieszkać w dużej metropolii choć czasem narzekam na tutejsze kino z bardzo ubogą ofertą. Obecnie jestem uczennicą pierwszej klasy liceum ogólnokształcącego. Jestem na profilu humanistyczno- społecznym, a w przyszłości chciałabym uczyć polskiego.
 
Z wyglądu jestem raczej średnia. średniego wzrostu i wagi. O średniej długości włosach w średnim odcieniu brązu. Czasem pojawiają się w nich rude refleksy- pozostałość po szalonym, letnim farbowaniu. Lubie swoje oczy, które są mieszaniną zielonych tęczówek Taty i brązowych Mamy. Ubieram się raczej w chłodne, ciemne kolory.
 
Interesuję się tym, co wam pokazuję. Filmy, książki. W gimnazjum zaczęłam oglądać anime i tak zostało. Słucham głównie rocka i alternatywy, uwielbiam zespół Happysad. Lubię pisać opowiadania, zawsze mam przy sobie 3 zeszyty- notatnik, w którym są też notatki o przyszłych postach, kalendarz i zeszyt z obecnie pisanym opowiadaniem- teraz to fantasy. Czasem szyję, ostatnio jednak nie mam na to czasu. Chciałabym nauczyć się grać na gitarze i myślę o zakupie tego instrumentu.
 
Najprościej jest mnie opisać jako głośną, wesołą i dziecinną. Mam duży dystans do siebie, przez co nie mam problemu z wygłupianiem się na środku ulicy. Jestem uzależniona od herbaty. Lubię spacery, często robię na nich zdjęcia. Kiedy nie mam humoru idę do parku karmić kaczki. Kiedy mam humor zresztą też.
 
Bardzo ważne dla mnie są prywatność i wolność, dlatego mam specyficzne podejście do związków. Dlatego też tak mało pisze tu o sobie.
 
Uwielbiam kolor niebieski i szary, co zresztą widać na blogu. Mam dwójkę młodszego rodzeństwa, choć często oni zachowują się dojrzalej ode mnie. Uwielbiam No. 6. Nie rozstaję się ze słuchawkami.
No, chyba tyle.

Jeśli chcecie jeszcze coś o mnie wiedzieć piszcie pytania w komentarzach, chętnie odpowiem :)

Miłej soboty!
Żyjcie!
Snowflake

7 komentarzy:

  1. W takim wypadku witamy Sandrę w blogosferze, wydajesz się być ciekawa osobą
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zaczęłam oglądać anime w gimnazjum! Piątka :D
    Jaki jest twój ulubiony bohater z anime? Czy planujesz udostępnić na blogu swoje opowiadanie?
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Nezumiego z No. 6, ale w sumie lecę na większość bishów xD
      Zastanawiałam się nad założeniem osobnego bloga na którym publikowałabym opowiadanie, ale żeby to zrobić musze mieć już gotowych parę rozdziałów ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ten sam rocznik :) Ale do związków mam inne podejście. Wydajesz się naprawdę ciekawą osobą, którą warto poznać
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś całkiem podobna do mnie. Też jestem pod wieloma względami średnia i słucham rocka. Ubieram się raczej melancholijnie. Bardzo zazdroszczę ci mieszkania na wsi, zawsze kręciła mnie możliwość pójścia do lasu czy na łąkę obok domu.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam odwrotnie... wychowałam się w głośnym mieście, a teraz mieszkam w lesie i nie mogę się przyzwyczaić do ciszy:-D

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie posty, w których można poznać jakiegoś blogera. A więc: miło mi Cię poznać! :D ;)

    Zapraszam ! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń