sobota, 14 maja 2016

Sobotnia Snowflake #4 W poszukiwaniu ideału

Hej!

Jak wam minął tydzień?

Niby proste pytanie i najczęściej odpowiada się po prostu "jak zwykle", ale każda chwile jest niezwykła.
Ok, koniec tego filozofowania.

Czas powoli mija, a ja odczuwam przez wszystkie wydarzenia jakby pędził. Spowodowane jest to pewnie końcem roku, poprawami, łapaniem ocen itd. (i tak będę miała bardzo słabą średnią). Cały czas walczę z fizyką i mam nadzieję, że tę walkę wygram.

Ostatnio zmieniłam do wszystkiego podejście. Staram się w 100% ogarniać, przygotowywać się do szkoły, wysypiać, jeść zdrowiej, więcej czytać. Nawet dzisiejszy post jest na czas ;) Myślałam chwilę nad tym i mam dwa wytłumaczenie. Chcę być lepsza dla bloga. Dziwne, co nie? Po prostu wstawianie postów środa, sobota wyrównało mój tydzień i stworzyło w nim mały schemat. Poza tym muszę kilka rzeczy przygotować wcześniej, więc rozwijam systematyczność i planowanie. No i czytam więcej, by mieć o czym tu pisać ;)

Drugie wytłumaczenie mocno wiążę się z moim życiem prywatnym. Ostatnio zerwałam jakiekolwiek stosunki z przyjaciółką i staram się samej sobie udowodnić, że daję bez niej radę. Najgorsze jest to, że ona nawet nie walczyła. Po prostu bez słowa odeszła z naszej paczki. Dzięki temu nasza grupka bardziej się zbliżyła, bojąc się dalszego rozpadu, co moja przyjaciółka podsumowała słowami "Po burzy zawsze przychodzi tęcza". Ona wie, jak tęczowymi żartami poprawić mi humor ;)

W poszukiwaniu tego idealnego złotego środka staram się mieć na wszystko czas. Przesypiam wyznaczone 8 godzin, odrabiam lekcje lub uczę się nowych tematów, nadrabiam anime, seriale i kreskówki. Ograniczam cukier (nauczyłam się pić niesłodzoną herbatę, jest boska *.*).

Oglądacie Eurowizję? (szybka zmiana tematu) Mam nadzieję, że trzymacie kciuki za Polskę. Ja liczę, że będzie w pierwszej dziesiątce. Moim faworytami są: Węgry, Łotwa, Australia, Ukraina, Holandia, Szwecja, Cypr no i Polska. Przyznam się, że mam już te piosenki na telefonie i nałogowo je słucham ^^

To oglądajcie i głosujcie, może wasz głos przesądzi sprawę ;)
A ja idę przygotowywać kolejny post, w tygodniu nie będę miała czasu...
Żyjcie!
Snowflake

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie czas bardzo szybko płynie! Powodzenia z fizyką :)
    Co do Eurowizji to ja nie ogladam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj spotykam się z moją przyjaciółką i mamy zamiar razem oglądać finał Eurowizji. Nie liczę, że zdobędziemy pierwsze miejsce. Dla mnie i tak już wygraliśmy :D
    Moimi faworytami są: Holandia, Gruzja i Australia XD
    Też ostatnio staram się być lepsza m.in. staram się bardziej dbać o moich przyjaciół :P
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja prawdopodobnie obejrzę tylko finał - jak co roku ;)
    Życzę powodzenia przy ocenkach :p
    Pozdrawiam
    colere-optimum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam właśnie odwrotnie - ostatnio zrobiłam sobie większe luzy od szkoły. Spowodowane jest to tym, że jestem bardzo zadowolona ze swoich ocen, nic nie musze poprawiać i zostało bardzo mało sprawdzianów. Juz czuje trochę te wakacje :) Pogoda też całkiem dopisuje, chociaż wczoraj cały dzień lało, ale w sumie to lubię taka pogodę - zapach deszczu, świeże powietrze... Ode mnie też raz przyjaciółka odeszła bez słowa, nagle, pamiętam że przeżyłam to bardzo, jednak teraz już nie mam do niej żalu, nawet dogadujemy się całkiem dobrze. Eurowizja - przyznam że oglądałam mało, ale występy Michała i wyniki obejrzałam :D Jestem zadowolona z 8 miejsca i zdziwiona że w głosowaniu widzówzzajęliśmy 3 miejsce. ŚWIETNIE! :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię oglądać Eurowizję w tym roku nareszcie wyszło, że jury jest ustawione i przez nich zawsze mamy słabe miejsce ;) 8 miejsce bardzo się cieszę :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie fatalniee...potrzebuje urlopu ;)

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że Ukraina zasłużyła na zwycięstwo. Piosenka z sensem, z przesłaniem, z głębią. Chociaż są głosy, które twierdzą wręcz przeciwnie... :/
    Fajnie piszesz! Przyjemnie się czyta :)

    Zapraszam --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ;) Śliczne zdjęcie
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  9. Post bardzo fajny ;3
    Każdy się stara jakoś ogarnąć swoje życie żeby być najlepszym i do tego mieć czas na wszystko. Jak dla mnie to nie jest takie proste, zawsze jak sobie coś zaplanuję to i tak znajdzie się milion innych rzeczy do zrobienia i już nie ma czasu na to co sobie zaplanowałam ^^

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń