sobota, 21 maja 2016

Sobotnia Snowflake #5 Społecznościowe Szaleństwo



Hej!
 
Ostatnio zastanawiałam się czy nie mam jakiejś obsesji na punkcie litery "S". Ale nie, to chyba po prostu przypadek, ze seria na tym blogu, jego adres i nick pod jakimś pojawiam się w Internecie zaczynają się na tę literę. Pewnie imię lub nazwisko mojej drugiej połówki też będzie zaczynało się na "s" ;)
Z niewiadomych przyczyn uwielbiam te zdjęcie
Wydarzenie całego tygodnia. Założyłam fanpage na Facebooku i Instagram! Yaaaaaaaaaaaay! Zawsze byłam średnio nastawiona do portali społecznościowych, ale postanowiłam spróbować. Na Instagram wstawiłam już parę zdjęć, a fanpage nadal łysy. Więc jeśli macie ochotę na trochę więcej mnie (pewnie będą głównie zdjęcia książek) to serdecznie zapraszam, z prawej strony umieściłam takie zgrabne ikonki ^^
 
Często czytam książki na balkonie. Wszystko przez moją mamę, która karze mi "pooddychać świeżym powietrzem" i "złapać trochę słońca". Dlatego siadam na parapecie z herbatą i oddaję się dobrej lekturze. Najwidoczniej zauważyła to moja sąsiadka. Dość młoda miła kobieta. Pewnego dnia zaczepiła mnie na korytarzu. Robi właśnie remont w mieszkaniu i obdarowała mnie kilkoma książkami. Większość to romanse, ale jakoś przeżyję. Dziś specjalnie posprzątałam pokój, powycierałam szafki i poustawiałam nowe zdobycze. Prócz tego, jakby było mi mało czytania wypożyczyłam w szkolnej bibliotece "Inne pieśni". To pierwsza książka Jacka Dukaja którą czytam i mam nadzieję, że mi się spodoba.
 
Prócz tego życie mija mi na spaniu, nauce i Eurowizji. W mojej szkole było zebranie i o wypadzie do Warszawy na drugą cześć "Alicji" mogę jedynie pomarzyć. Dużo śpię, wykończona nauką i nawet z komputera rzadko korzystam. Jedynie w środy i soboty, przygotowując nowy post, a portale społecznościowe sprawdzam na tablecie. I nadal przeżywam Eurowizję, sprzeczam się i wiernie bronię zwycięskiej piosenki, która naprawdę mi się spodobała. Wiem, że nie można wystawiać politycznych piosenek, ale tą tak ładnie wpletli. Poza tym warto mówić o ważnych tematach. Ech, chciałabym jechać kiedyś na Eurowizję... ale to w dalekiej przyszłości ;)
 
Wracam do nauki, muszę poprawić religię (mam dwa na koniec xD). Wypadałoby też w końcu skończyć "Podpalaczkę". Akcja się rozwija.
Mam nadzieję, że ten  tydzień minął wam bardzo dobrze :)
Żyjcie!
Snowflake
 

10 komentarzy:

  1. Hahah, moja mama też każe mi "oddychać świeżym powietrzem" i "łapać trochę słońca", tyle że zazwyczaj jej nie słucham. ^^' Nie wiem, jakoś w domu nie lubię siedzieć na balkonie ani nawet w ogrodzie. Może dlatego, że mieszkam w dużym mieście, więc zawsze czuję się obserwowana, mimo że mieszkam chyba na najspokojniejszym osiedlu na skraju miasta. Za to kiedy jestem na działce - to już inna historia. Wtedy lubię siedzieć na leżaku na tarasie i, popijając herbatę czy lemoniadę - oddawać się lekturze. :)
    Fajną masz sąsiadkę, też bym chciała, żeby ktoś ot tak sobie dał mi książki. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książki! Czekam na recenzje! <3

    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz sąsiadkę :D
    Ja też nadal żyję Eurowizją. Swoją drogą w dniu finału zaprosiłam moją przyjaciółkę i razem oglądałyśmy Eurowizję z moimi rodzicami XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu instagrama i Facebooka :3
    O tym, że ktoś poprawia religię jeszcze nie słyszałam ale powodzenia hah, trzymam kciuki :P
    Pozdrawiam :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tydzien minął dobrze i szybko :) Ciekawe książki!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama powtarza tak samo.. haha :D
    Dlatego często wychodzę czytać na ławkę pod blokiem, bo niestety balkonu nie mam :)
    Ja skończyłam szkołę w tym roku i jestem już po maturach, więc czas ciągle mija mi dobrze :)
    Też myślałam nad założeniem instagrama, fanpage także mnie interesuje, ale narazie chyba się wstrzymam.. :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że masz dobry gust książkowy (Dukaj, King). Sam mam Podpalaczkę w swojej kolejce do czytania, dlatego po skończeniu szybciutko pisz recenzję, ponieważ jestem ciekawy Twojej opinii! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też było nieciekawie z religii (nie lubie dotrzymywać terminów zaliczeń, przez co końcy się to niemiłym powrotem do rzeczywistości). Na szczęście rodzice wiedzą jaka jestem i nie było o to pretensji.
    Też chciałabym pojechać na drugą część Alicji :D
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z gołąbkiem prześliczne. <3

    OdpowiedzUsuń