sobota, 9 lipca 2016

Sobotnia Snowflake #10 - 17 dni...

...tyle minęło od ostatniego posta.

Za tę przerwę bardzo przepraszam, ale po prostu potrzebowałam wakacji. Koniec roku przyniósł wiele innych ważnych spraw spotkań z przyjaciółmi i wyjść z domu, które pokrywały się z czasem w którym czytam i piszę posty, więc musiałam na chwilę zniknąć, unormować, poczytać na zapas i wrócić ze zdwojoną siłą.

Co się działo?

Zrobiłam (jak na mnie) spore zakupy książkowe i skutecznie czytam zakupione książki. Oczywiście planuję już kolejne książki, a nawet nową szafkę, bo już powoli nie mam miejsca na moje skarby, choć mam ich zdecydowanie za mało.

Przyszła do mnie książka wygrana w konkursie u Wiktora z MyBookTown, mianowicie "Oblubienice wojny", które już czekają w kolejce do czytania, zaraz po "Ekspozycji", którą zaczęłam dzisiaj i szczerze się zakochałam. Niestety zdjęcia książki nie mam, ogólnie bieda w zdjęcia, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Następnego dnia do naszych drzwi zapukał listonosz z wielką paczką, w której było moje wielkie marzenie... mianowicie gitara klasyczna! Nie marnując wakacji nabyłam instrument na którym od dwóch dni próbuję nauczyć się grać, doprowadzając do obłędu domowników. Mam nadzieję, że mi to wybaczą gdy zagram im coś pięknego i mój zapał się tak łatwo nie wyczerpie.

Mój Instagram ożył! Fanpage usunęłam, założyłam go trochę za wcześnie, ale w Instagram naprawdę się wkręciłam. Zapraszam na niego po mnóstwo zdjęć książek ^^

W środę pojawi już się normalnie recenzja. Jest już napisana, trzeba ją tylko trochę poprawić i będzie świetnie.

Chciałam jeszcze podziękować za to, że pomimo nie było mnie aż 17 dni wy nadal tu byliście i komentowaliście. Jesteście wielcy!
Post trochę bez ładu i składu.
Dziękuję za wszystko!
Żyjcie!
Snowflake

3 komentarze:

  1. Wszyscy muzykuja, powodzenia w ćwiczeniach gitarowych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gitara to świetny instrument, chociaż sama nie mam smykałki do grania.
    Ja też miałam w pewnym momencie sporą przerwę od blogowania, więc nie martw się tym :P Trzeba tylko później powrócić do wcześniejszego rytmu jeżeli chodzi o pisanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś fazę na grę na gitarze, ale nic z tego nie wyszło :P. Mam nadzieję, że Tobie się uda ! :D

    OdpowiedzUsuń