sobota, 15 października 2016

Babeczkowa wyliczanka

Hej!

Dawno nie było tu żadnego tagu, więc bardzo dobrze (i bardzo miło) się złożyło że zostałam nominowana przez Semprę z Sen jest dobry, ale książki są lepsze do super cukierkowej i epicko słodkiej babeczkowej wyliczanki, która polega na napisaniu czegoś o swoich pięciu książkowych menżach męskich ulubieńcach. (Chociaż są tak bardzo specyficzni, że nie chciałabym żadnego z "menża", po prostu z różnych przyczyn pałam do nich sympatią.)

No więc, zaczynamy!

Warstwa pierwsza - ciasto. 
Ciasto jest nijaką podstawą więc napiszę tu mojego pierwszego z ulubieńców, który pochodzi jeszcze z odległych czasów podstawówki, kiedy to czytałam jako lekturę "Opowieści z Narni" i ojeju Edmund. Zachwycił mnie tym, że miał wady, słabości, a z kolejnymi książkami rozwijał się, zmieniał na lepsze.


Warstwa druga - bita śmietana.
Od początku wiedziałam, że wcisnę to kogoś z "Harry'ego Pottera" i po długim zastanowieniu postawiłam na Neville'a Longbottoma. Pomimo wielu przeciwności i własnych słabości, walczył, brał czynny udział w Zakonie Feniksa, bronił swoich przyjaciół. Wierny, dobry, choć trochę gapowaty i niezdarny. Smutna historia jego rodziców dodatkowo sprawia, że utknął w mojej pamięci.

Warstwa trzecia - lukier. 
Logan z Trylogii Nocnego Anioła, czyli ostatnio mój ulubieniec, którego losu uparcie śledzę. Honorowy, uczciwy i sprawiedliwy, kochający mimo wielu pokus i przeciwności losu, stawiający swoją damę i los swoich ludzi na pierwszym miejscu. W kolejnych częściach przechodzi przez wiele strasznych, rzeczy które zmieniają go, ale mimo wszystko niektóre wartości zostają u niego te same.

Warstwa czwarta - posypka. 
Wcisnęłam już "Harry'ego Pottera" jeszcze "Ekspozycja" i Wiktor Forst- postać nieprzewidywalna i arogancka, w ten fajny sposób. Robi wiele by uratować swoją partnerkę w śledztwie, Olgę. Przez pierwszą część Trylogii z komisarzem Forstem przechodzi wielką zmianę, a przy niektórych wydarzeniach czytelnik nie wie, czy to co on zrobił nadal jest dobre, czy granica została już przekroczona.

Warstwa piąta - wisienka na babeczce
Wysoki Czarownik Brooklyn'u- Magnus Bane z seri Darów Anioła Cassandry Clare. Jest to tak świetnie wykreowana postać! Ekstrawagancki, arogancki imprezowicz w którym wyczuwa się czasy, które już przeżył, doświadczenie, jakąś niespotykaną melancholię. Charakterystyczny, wiecznie towarzyszy mu makijaż i brokat, inteligentny i walczący o swoją miłość (Malec <3).

To wszystko!
Do wymienienia swoich książkowych męskich ulubieńców w Babeczkowej Wyliczance nominuję Kamilę z Welcome to my little big world, od której podkradłam już parę tagów, często jeszcze niezrealizowanych ;)

Do następnego postu!
Żyjcie!
Snowflake

11 komentarzy:

  1. Hahahahhahahaha Neville? Chyba raczej aktor,który go grał i to mam na myśli ten czas, gdy już porządnie wyrósł :D
    No cóż, Magnus chyba wszystkim kojarzy się z wisienką na torcie, brokatem, cekinami i wgl xD
    Uwielbiam ten tag <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Neville'a świetny jest charakter, wola walki pomimo braku sił, choć przyznam, że aktor później też niczego sobie ;) Magnus jest idealną wisieneczką ;)

      Usuń
  2. Świetny tag, uwielbiam babeczki ♥
    Ja jako dziecko również bardzo lubiłam Edmunda ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnus idealny na wisienkę. <3 Jako go nie kochać?! <3 <3
    Bardzo fajny jest ten TAG, ale ja miałam spory problem z wytypowaniem TYLKO PIĘCIU menżów! </3

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnus jest świetny, najlepsza postać z DA:) Właśnie sobie wyciągnęłam piżamkę w takie śnieżynki jak Twoje logo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Neville <3 Bardzo lubię tą postać. W książce nie jest go tak dużo jakbym chciała, ale ważne że w ogóle jest :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jak słodko <3 Świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No wiec zacznę od początku: siedziałam w tej Hiszpanii i dostawałam powiadomienie za powiadomieniem "Sunny snowflake dodała nowy komentarz do posta", i aż mi głupio było, bo tam nie sposób było po blogach skakać. Wifi ledwo wytrzymywało fejsbuki, a żeby dodać posta musiałam czekać, aż cała grupa pójdzie w miasto :< Ale już wracam, już klikam "obserwuj", już będę na bieżąco!
    A ten TAG jest genialny, serio :D To takie fajne - poczytać na kogo lecą inne blogerki :') Oczywiście w sensie książkowym ^^ Ale Nevillem to mnie zaskoczyłaś :O Znaczy bo on to mi się z taką łajza zawsze kojarzył XD chyba tylko on przewyższał Ron'a pod tym względem *a w pokoju obok mój brat ogląda Zakon Feniksa jak piszę ten komentarz*
    Nie znam jedynie Logana, ale poznam, zobaczysz! :D Tylko kiedy... oj, będzie musiał długo pcozekać :D Mam nadzieję, ze cierpliwość należy do jego cnót :D
    Smaczna ta twoja babeczka, skusiłabym się na nią... co mi przypomina, że miałam skoczyć po jakieś ciacho do cukierni :O
    Buziaki! :*
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za nominację :) Jak tylko będę miała czas to zrobię ten Tag :D
    Mam nadzieję, że zrobisz kiedyś Anime Tag. Uwielbiam czytać odpowiedzi na tego typu pytania, więc czekam :D

    OdpowiedzUsuń