sobota, 18 lutego 2017

Sobotnia Snowflake #12

Cześć

W sumie to chciałam po prostu napisać o zmianach na blogu, ale przypomniałam sobie, że kiedyś pisałam "Sobotnią Snowflake" i doszłam do wniosku, ze czemu nie, w końcu mamy sobotę.
W skrócie stąd tytuł.

Więc, jak widać są zmiany w wyglądzie bloga. Mam nadzieję, że na lepsze, według mnie tak. Jest jaśniej, przejrzyściej. Nadal nie jestem pewna koloru czcionki, ale chyba po prostu muszę się przyzwyczaić.

Jestem dumna, bo wszystko zrobiłam sama. Bez obrazków znalezionych w Internecie, ściągniętego  z czeluści gogle grafika tła czy tytułu (tytuły?! no tego na górze). Sama ciapałam kartkę farbą, robiłam jej zdjęcia, przerabiałam, dodawałam logo (zresztą też mojej roboty). Pracy przy tym było mnóstwo, ale jestem zadowolona, bo czuję, że to wszystko jest w 100% moje.

Zrobiło się również przejrzyściej. Postaram się często aktualizować strony, bo wcześniej miałam z tym małe problemy. Poza tym na samym dole są wszystkie etykiety, bardzo ładnie podzielone na różne kategorie. A z boku od razu widzicie mojego Instargrama (było) i Lubimy Czytać (nowe).

To chyba czas pożegnać stary wygląd bloga. Myślę, że czasem będę jeszcze wykorzystywała "Sobotnią Snowflake" do takich bardziej organizacyjnych postów. ;)

Miłej Soboty!
Snowflake

10 komentarzy:

  1. Teraz Twój blog podoba mi się bardziej! :)
    Chociaż wcześniej nie było źle :D
    Naprawdę? Sama robiłaś to wszystko. :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog zdecydowanie bardziej podoba mi się po niż przed :)

    Gratuluję wytrwałości i talentu!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajnie Ci wyszło to plamienie farbkami!
    Ładniutki szablon. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Enooo, profeska! "To to na górze" zowie się nagłówkiem xD i jest świetny, zapadnie w pamięć <3
    Mój też sama robiłam, eno ja to tak komputerowo wyłącznie xD szacun za zabawę z farbą i zdjęciami ;)
    Teraz jest tu faktycznie ładniej.
    Sunny zdradź mi sekret: jak się dzieli tagi tematycznie? XD bo w moich jest jeden wielki pierdolnik.... :')
    Buziol:**
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama musiałam googlować xD Po prostu dodaje się etykiety, przy konfiguracji wybiera się wybrane etykiety, pojawia Ci się lista, wybierasz i ładnie tytułujesz. ^^
      Aaa, nagłówek, tego słowa mi brakowało xD

      Usuń
  5. Tak się właśnie zastanawiałam jak zrobiłaś obrazek w nagłówku XD
    Podobają mi się zmiany!! <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście jest różnica! Mi się bardzo podoba, a szczególnie logo. Ja nad swoim blogiem siedziałam tyle czasu, że nawet nie skomentuję :D haha

    Pozdrawiam, Oliwia :")
    Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nagłówek :D
      Zapomniałam dodać, że podziwiam za tę całą pracę :) Wiem, co to znaczy xd

      Usuń
  7. Śliczny nowy wygląd, nigdy bym nie pomyślała, że te ciapki farbami sama malowałaś ;) Ale ja mam podobnie z nagłówkiem, choć troszkę się natrudziłam by nie widać było, że był malowany przeze mnie.

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe, lżejsze kolory stwarzają jakąś taką pozytywna aurę dla tego miejsca.
    Pozdrawiam
    www.zaczytanawiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń