sobota, 10 czerwca 2017

Liebster Blog Award #3

Hej!
Na ostatnią nominację LBA odpowiadałam szmat czasu temu - dokładnie to był październik ubiegłego roku. Teraz dzięki Marcie z bloga Biblioteka Marzeń mogę ponownie odpowiedzieć na parę pytań. :)

1.       Seriale czy filmy?

Zdecydowanie filmy! Mam ogromny problem w systematycznym oglądaniu przy serialach, przez co oglądam je bardzo długo.

2.       Oglądałeś "13 reasons why"? Jeśli tak, to co sądzisz? Jeśli nie, to czy planujesz?

Oglądam, już bardzo długo – chcę skończyć do wakacji, bo z pewnością przed wystawianiem ocen nie dam rady. Na radzie mi się podoba, już nawet serial pojawił się w ulubieńcach.

3.       Ulubiona herbata.

Chyba Earl Grey – pospolita, ale naprawdę pyszna. Najlepsza jej TET.

4.       Jak długo blogujesz?

Już ponad rok i jak na razie z pewnością nie zamierzam przestać. ;)

5.       Kanapki z masłem czy bez? Tak, wiem, mam dziwne pytania.

Z masłem, choć miałam okres, kiedy w ogóle nie jadłam masła.

6.       Jakiego gatunku muzyki słuchasz?

Rock lub muzyka alternatywna. A ulubiony zespół to happysad.

7.       Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?

„Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość.” I chyba będę trzymać się tej dewizy. Nie widzę się za 10 lat, nie wiem, jak życie się potoczy. Mam tylko nadzieję, że będę szczęśliwa.

8.       Czemu blogujesz?

Lubię pisać, sprawia mi to ogromną przyjemność i dzięki blogowi cały czas się tego uczę. Poza tym chcę dzielić się swoimi opiniami o książkach i poznawać opinie innych.

9.       Ulubiona książka z dzieciństwa?

Kiedy byłam mała nie lubiłam czytać i jedyne co czytałam to lektury – bo musiałam. Ale zdecydowanie moją ulubioną podstawówkową lekturą są „Dzieci z Bullerbyn”.

10.   Jak dobrze "się zmotywować"?

Mam z tym wieczny problem. Dla mnie motywacją jest to, że jeśli daną rzecz odłożę, to wiem, że później to mi sią nawarstwi. Poza tym staram się robić listy rzeczy do zrobienia.  Przy maksymalnym lenistwie wyznaczam sobie nagrody.

11.   Gdzie spędziłbyś wymarzone wakacje?

Nie ważne gdzie, ważne z kim. ;) A szczerze najchętniej odwiedziłabym Czechy, bo jest to kraj w którym zachowało się wiele zabytków nie zniszczonych w czasie wojny. Poza tym chcę poczuć klimat tego miejsca.

Czas na moje pytania i nominacje :)
Pytania:
1. Jaki kolor odwzorowuje Twój charakter i dlaczego?
2. Jak ustawiasz książki na półce? Kolorem? Autorem? Gatunkiem?
3. Co uważasz o polskim booktubie? Oglądasz? 
4. Jaka jest Twoja ulubiona ekranizacja książki i dlaczego?
5. Sięgasz po wszystkie gatunki książek czy masz wybrane, ulubione? Jesteś uprzedzony/-na do jakiś gatunków?
6. Który moment tworzenia recenzji jest Twoim ulubionym? Robienie zdjęć, pisanie opinii, czy może coś innego?
7. Jaki masz stosunek do książek bardzo popularnych. Ciekawią Cię czy może irytujesz się zalewem recenzji jednej książki?
8. Czytasz/czytałaś/czytałeś lektury książek? Lubisz je, czy przeszkadza Ci narzucanie tego, co masz czytać?
9. Brałaś/-łeś kiedyś udział w jakiejś imprezie książkowej np targach? Jeśli tak, to co o takich imprezach myślisz?
10. Znalazłeś/-łaś kiedyś książkę np na ławce w parku czy pociągu? Czy podoba Ci się akcja zostawiania tak książek w miejscu publicznym?
11. Jaki kolor dominuje na Twojej biblioteczce?
I nominacje:
Mam nadzieję, że pytania się spodobają. ;)
Pozdrawiam!
Snowflake

14 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, jak można zjeść kanapkę bez masła. Jak go nie mam, to chociaż majonez, nie umiem zjeść na sucho :D
    E tam, pomarzyć zawsze można :D Np. widzieć siebie w zamku, otoczona służbą, bo jakiś książę się w tobie zakochał <3 <3 <3

    Dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, ja również nie robię dalekosiężnych planów na przyszłość, a z motywacją i listą rzeczy do zrobienia jest u mnie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na odwrót - tylko seriale. Nie lubię jak historia kończy się za szybko. Uwielbiam porządnie i szczegółowo skonstruowane uniwersa. :D

    P.S.: Jeszcze raz dziękuję za nominację :) To będzie moja pierwsza blogowa zabawa, a pytania są super. Na pewno będę musiała chwilę nad nimi pomysłeć. <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie oglądam zbyt dużo seriali i wolę filmy :D
    Bez masła? Ja sobie nie wyobrażam xD

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często porzucam seriale nawet jak mi się podobają. Tak się stało w przypadku "Jess i chłopaki" oraz "Teorii wielkiego podrywu", a później mam problem, aby do nich wrócić ;P
    Również uwielbiam herbatę earl grey :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie seriale! <3 Filmy mnie zazwyczaj nudzą :P A seriale to...<3 <3 <3
    Earl Grey!! <3 <3 <3
    Ja teraz nie jem w ogóle masła ani żadnych olei z wyjątkiem kokosowego <3 Jezu ile w tym komentarzu jest serduszek xD
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobnie bym odpowiedziała! A seriale mnie zawsze po jednym sezonie nudzą
    😂 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami mam ochotę wrócić do "Dzieci z Bullerbyn". Kiedyś ta książka niezmiernie mi się podobała i jestem ciekawa, jak oceniłabym ją teraz ;)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio przekonuję się do seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również wolę filmy, mimo że niektóre seriale są lepsze. :)

    Pozdrawiam serdecznie
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi, pytania zresztą też. Bardzo podoba mi się Twój blog! Na pewno będę wracać.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za nominację :) Cudowny blog, a pytania naprawdę urzekające :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za nominację ;) Trochę późno ale odpowiedzi pojawiły się u mnie na blogu :)
    http://swiatrico.blogspot.com/2017/07/13-lba.html

    OdpowiedzUsuń