sobota, 3 czerwca 2017

Podsumowanie i ulubieńcy maja


Hej!
Maj to dla mnie bardzo trudny miesiąc. Koniec roku szkolnego to moment w którym wszyscy przypominają sobie o sprawdzianach, kartkówkach i pracach pisemnych. Do tego mam nieciekawą sytuację z historii, co muszę szybko naprawić. Jedynym co mnie teraz ratuje są zbliżające się wakacje.

Przeczytane:
  • Rebecca Stead "Kłamca i szpieg"
  • Stanisław Wyspiański "Wesele"
Razem przeczytałam 406 stron, czyli około 14 stron dziennie.
Wybór najlepszej i najgorszej książki sobie daruję. Mam nadzieję, że wyrobię się ze środową recenzją, ale idzie mi dobrze (jeszcze tylko 90 stron). Po wystawianiu ocen z werwą wracam do czytania.
  W maju szczególnie ulubiłam:
  • Studio Accantus. Tylko oni potrafią mnie rozweselić w przerwach od nauki. :)
  • Warszawskie targi książki! Z rok na pewno jadę! To miejsce, ludzie, wspaniałe. Dłuższa relacja tutaj.
A jak wam minął maj?
Pozdrawiam!
Snowflake

5 komentarzy:

  1. "A jak wam minął kwiecień?"? Sunny, chyba trochę jesteś w tyle xD
    Powiem Ci, że ja w przyszłym roku już muszę, MUSZĘ być na targach i kurde wysmaruje się cała runami i każdy mnie pozna, o!
    U mnie maj powoli, niezbyt produktywny, mam nadzieję, że w czerwcu sobie odbiję :D
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z Recenzje Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja w maju zaszalałam. 9 książek i 3882 stron ( tak, prowadzę takie statystyki dla każdego miesiąca. Jestem dziwna)
    Tetralogię z komisarzem Forstem przeczytałam w 5 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wizyty na targach. Ja jak zawsze nie dałam rady. Brak czasu i odległość robi swoje :/ Może innym razem się uda :)
    Powodzenia w szkole!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze znam tę szkolną rzeczywistość. Wyczekuję tylko końca roku. 2 książki to tez dobry wynik. :D Zazdroszczę wizyty na Targach *,* Accantus najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Maj minął nie gorzej niż kwiecień, więc jestem zadowolona. W wakacje też nadrobisz, więc nie ma się czym martwić! :)
    zapraszam do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń