sobota, 8 lipca 2017

Na stos z nimi! - kwartalny stosik: 2 kwartał 2017

Hej!

Dziś po raz pierwszy przychodzę do was ze stosikiem (nie licząc tego w podsumowaniu targów). Nie kupuję aż tak wielu książek, dlatego pomyślałam, że taki post będzie pojawiał się jedynie raz na kwartał (więc na następny trochę sobie poczekacie). Możecie dzięki temu dowiedzieć się jakie książki ostatnio kupiłam. Jest to też informacja dla mnie, ile książek mi przybywa, kiedy i w jakich okolicznościach.

Stosik podzieliłam na parę kategorii.
Zwykle, kiedy jest jakaś okazja przybywa do mnie więcej książek. Tak też było w przypadku Warszawskich Targów Książki z których wracałam obładowana niczym wielbłąd idący po pustyni - nie dajcie się zwieść, te parę książek po męczącym dniu może się stać dla was największym wrogiem, szczególnie jeśli chcecie dowieść je busem do domu w nienagannym stanie. Całe podsumowanie targów macie tutaj, tam trochę dłużej pisałam o każdej z książek.
Lubię brać udział w konkursach i rozdawajkach i dość często to robię - przecież szczęściu trzeba dopomóc. I parę razy jak widać nawet udało mi się wygrać. Jak na razie z wygranych książek przeczytałam jedynie "Zakazane życzenie", książka mi się podobała, a jej recenzję możecie przeczytać tutaj. Reszta jest w planach wakacyjnych.
W ostatnim czasie nawiązałam współpracę z wydawnictwem IUVI, które wydaje naprawdę świetne książki po które chętnie sięgam oraz autorem, Arturem Urbanowiczem. Recenzje wszystkich tych książek pojawiły już się na blogu, nie chce mi się ich wszystkich linkować. ;)
Kupione - to chyba jasne. "Sprzedana" była akurat tanio jako rozpoczęcie jakiejś serii i tytuł mnie zaintrygował. A przygarnięte? Ano książka została mi dana przez kogoś, kto już jej nie potrzebuje, a ja oczywiście "przygarnęłam". "Tunele" również chcę przeczytać w to lato.

Mam nadzieję, że podoba się wam taka forma. Piszcie, co wy ostatnio kupiliście, jestem bardzo ciekawa. Mam nadzieję, że w następnym kwartale stosik będzie mniejszy (wątpię, już kupiłam 3 książki), bo nie nadążam za czytaniem. ;)
Pozdrawiam!
Snowflake

7 komentarzy:

  1. Ciesze się że znowu jest u ciebie post
    Zawsze daje mi to troche szczęścia w nudny deszczowy dzień (akurat jest ulewa).
    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem imponujące zdobycze. Gratuluję tylu wygranych książek :D

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tunele" - słuchałam audiobooka i pamiętam, że miał niesamowity klimat. Polecam! Z wymienionych przez Ciebie pozycji czytałam jeszcze "Zakazane życzenie" (dosłownie w zeszłym tygodniu) i ogromnie mi się podobało <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie wygrałam żadnej książki, szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Tango lunatyków" swoim grzbietem przypomina powieści Morgan Matson :D No i tak poza tym tytuł intryguje, więc już lecę przetrząsać lubimy czytać :D
    Gratuluję nowej współpracy, IUVI ostatnio wydaje coraz lepsze książki ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy, Wydawnictwo IUVI wydaje świetne pozycje także polecam, sama przed sobą mam najnowszą książkę ,,Indeks szczęścia Juniper Lemon" bardzo intryguje mnie ta historia, ma też wrażenie,że przypomina odrobinę tematycznie inną książkę wydaną też przez to wydawnictwo. Poza ty nabyłaś nie małą ilość książek, więc wakacje szykują się pełne ciekawej lektury.
    Owocnego czytania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alcatraz Sandersona to taki powiew świeżości. Świetnie mi się ją czytało i ma genialną narrację :D "Zakazane życzenie" też mi się podobało.
    Przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń