sobota, 1 lipca 2017

Podsumowanie i ulubieńcy czerwca

Hej!

Czerwiec mijał mi bardzo, bardzo powolnie. Może to przez początek wakacji? Nie umiem w tej chwili powiedzieć co czułam i robiłam, kiedy rozpoczynałam ten miesiąc, bo szczerze nie pamiętam. Dzielę go na dwa okresy: szkolny, kiedy uczyłam się, poprawiałam historię (udało się!)  i nie miałam na nic czasu oraz wakacyjny, kiedy czytam, śpię, nadrabiam seriale i mam trochę więcej tego czasu.
Jak co rok mam w planach spędzić aktywnie wakacje - nadrabiać czytanie, oglądanie, wychodzić z domu, może nawet się uczyć. Zawsze sobie to obiecuję, nie zawsze wychodzi. Obecnie jak na razie nie mogę narzekać, szczególnie na czytanie.

Przeczytane:
  • Wanda Szymanowska "Kim, do diabła, jest Anita?!" (recenzja)
  • George Orwell "Folwark zwierzęcy" (recenzja)
  • Brent Weeks "Oślepiający nóż" (recenzja) 
  • Jessica Khoury "Zakazane życzenie" (recenzja) 
  • J. K. Rowling "Baśnie Barda Beedle'a"
  • J.K. Rowling "Harry Potter i kamień filozoficzny"
  • J. K. Rowling "Harry Potter i komnata tajemnic"
  • J. K. Rowling "Harry Potter i więzień Azkabanu"
  • J. K. Rowling "Harry Potter i Czara Ognia"
  • J. K. Rowling "Harry Potter i Zakon Feniksa"
Razem przeczytałam 4643 strony, czyli około 155 stron dziennie. (Czy to jak na razie nie rekord?!)
Najlepsza książka: zdecydowanie "Oślepiający nóż". Dawno nie czytałam czegoś tak dobrego, w czym nie mogłam znaleźć ani jednej wady. Bardzo mocno zżyłam się z bohaterami i ciekawią mnie ich dalsze losy, więc niedługo biorę się za kolejną część.  
Najgorsza książka: "Kim, do diabła, jest Anita?!". Nie jest to zła książka, wręcz przeciwnie, jest dobra, ale trafiła na dużą konkurencję. ;)

W czerwcu szczególnie ulubiłam:
  •  Wakacje! Muszę coś dodawać? ;)
  • Happysad! Mój ulubiony zespół, na którego koncercie byłam ostatnio. Świetnie się bawiłam, przypomniałam sobie czemu ich aż tak uwielbiam i zdecydowanie chciałabym to niedługo powtórzyć! Polecam posłuchać i obejrzeć, bo ostatnio pojawił się genialny teledysk.
A jak wam minął czerwiec? Jakie macie plany na wakacje?
Pozdrawiam!
Snowflake

7 komentarzy:

  1. Mi czerwiec nie minął tak czytelniczo jak tobie ;) a wszystkiemu winna jest sesja, do tego i tak mam poprawkę we wrześniu :p mnie udało się przeczytać tylko 'Prawo Mojżesza', która też nie była jakoś szczególnie porywającą lekturą, jednak w ramach odskoczni od stresu między-egzaminowego nadała się doskonale ;) Ten miesiąc był intensywny głównie w Happysad, których słucham teraz na okrągło (szczególnie te starsze kawałki) i mam nadzieję, że uda mi się pójść na ich koncert w lipcu ^_^
    Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić książkowe zaległości - bo ostatnio więcej książek kupuję niż czytam :/
    Przesyłam buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :) Nie miałam okazji przeczytać żadnej z powyższych książek ;) Ja zakończyłam czerwiec z 4 przeczytanymi książkami, a w wakacje zamierzam w końcu znaleźć czas na czytanie, ale póki co jeszcze nie mam wakacji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej trafiam na Weeksa i zaczynają mnie zastanawiać jego książki - chyba trzeba się będzie za nimi rozejrzeć :)
    Owocnych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję poprawionej historii no i niezłego wyniku przeczytanych książek :D Widzę tam Pottera, z czego się cieszę bardzo, bo zawsze mnie raduje, kiedy ktoś czyta to cudo. Udanych i zaczytanych wakacji kochana :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję książki "Rewizja",
    www.bookmoorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałaś naprawdę dużo książek, ja czerwiec miałam dość ciężki, ponieważ miałam na głowie wiele rzeczy, ale teraz mam w planach nadrobić wszystkie czytelnicze zaległości :)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, że miałaś okazję przeczytać książkę Brenta Weeksa, czaję się na niego już dłuższy czas, ale nigdy nie mogę dorwać jego książek. No i tyle J. K. Rowling! Również w czerwcu czytałam "Baśnie Barda Beedle'a", były naprawdę przyjemne :)
    Buziaki, kochana, obserwuję! ♥
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy czerwiec i do tego bardzo zaczytany. Gratuluję! Cieszę się,że udało Ci się poprawić historię super! U mnie czerwiec nie był tak obfity czytelniczo jak chciałam, jednak lektury były niczego sobie także nie narzekam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń