sobota, 2 września 2017

Podsumowanie i ulubieńcy sierpnia 2017

Siemaneczko! (Czemu niby cały czas ma być hej?)
Nie wiem jakim cudem te wakacje już minęły. Czuję się jakbym dopiero opuszczała moją szkołę z uśmiechem na ustach i świadectwem pod pachą. A teraz znowu mam tam wrócić. Więcej, teraz jestem w klasie maturalnej! Czuję, że ten rok szkolny będzie rzezią.
Wróćmy może jednak do tematu, czyli moich średnich wyników czytelniczych. Nie jest źle, ale przyznaję, że zawsze w wakacje łapie mnie leń i tym razem też tak było, dlatego (kto by się tego spodziewał!) nie zrealizowałam moich wakacyjnych planów. Mimo to nie było źle i przeczytałam parę świetnych pozycji.

Przeczytane:
  • Artur Urbanowicz "Grzesznik"
  • Brent Weeks "Okaleczone oko"
  • Eiichiro Oda "One Piece" (tomy 1-5)
  • Agata Christie "Parker Pyne na tropie"
 Razem przeczytałam 2922 strony, czyli około 94 strony dziennie.
Najlepsza książka: "Okaleczone oko" Brenta Weeksa. Można się tego domyślić, wiadomo, że uwielbiam tę serię.
Najgorsza książka: Niestety "Parker Pyne na tropie", choć nadal jest to dobra książka. Po prostu przy reszcie wypada bladziej.

Ponadto w sierpniu ulubiłam:
  • "One Piece". Wiem, że było to wyżej w przeczytanych, ale nie mogę tego pominąć. Od mojego ostatniego sięgnięcia po mangę minął ponad rok. Teraz przez wiele różnych powodów wróciłam do tego i jestem na nowo zakochana! Tytuł ten mega wciąga, i ma świetny klimat przygody. Koniecznie muszę sięgnąć po następne tomu! Czy bylibyście chętni przeczytać recenzję paru tomów mangi?
  • Bullet journal. Pojawił się o tym post na blogu i naprawdę świetnie mi się to prowadzi! Czuję, że mam wystarczająco miejsca na każdą notatkę i wszystko dzięki temu sprawniej kontroluję. Z pewnością ogromnie ułatwia mi to życie.
  • "Przyjaciół". Serial już kultowy, który naprawdę wiele razy w tym miesiącu mnie rozśmieszył. Idealny na odstresowanie się, wyluzowanie i odpoczynek.
A co wy szczególnie ulubiliście w sierpniu? Pochwalcie się w komentarzu.
Do następnego posta!
Snowflake

9 komentarzy:

  1. Z czytanych nic nie znam, a z reszty tylko kojarzę ,,Przyjaciół", choć sama nie oglądałam. Czuję się jednak teraz zainspirowana i mam zamiar spróbować :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek :) Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w szkole :D
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego września! :) W tym miesiącu również przeczytałam "Grzesznik" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W sierpniu moją najlepszą książką chyba była "Skaza" Cecelii Ahern. Zaczęłam prowadzić Bullet Journal i łatwiej mi teraz wszystko porządkować :) W sumie przeczytałam cztery książki.

    Pozdrawiam :)
    Nebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah ten buletżurnal :P Teraz jest na topie, a ja jakoś nie mogę się do tego przekonać. Ten kto potrafi się zorganizować to żadna pomoc nie jest mu potrzebna :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pozycje, muszę sięgnąć po którąś z nich ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że udało Ci się trafić na takie pozycje!
    BJ to świetna spraw i rozwija kreatywność, i pięknie wygląda.
    Mimo wszystko, planowanie nie jest moją mocną stroną :P Ale uwielbiam patrzeć, jak to robią inni :D

    U mnie ciężko wybrać najlepszą, bo póki co wszystkie mi się podobały :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
  8. W sierpniu też u mnie Christie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników!
    A co do Bujo, to ja też odkryłam tę cudowną metodę! Co prawda zaczęłam dopiero we wrześniu, ale już mogę powdzieć, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń