niedziela, 21 sierpnia 2016

Wsparcie dla książkowych blogerek :)

Hej!

Dziś bardzo krótki post.
Blogów o książkach i czytaniu jest coraz więcej i bardzo się z tego cieszę. Żeby jeszcze bardziej propagować czytanie powieści i pisanie o nich Wydawnictwo Wymownia zorganizowało akcję "Książki dla blogerek" dzięki której otrzymujemy darmowe ebooki, które możemy (nie musimy!)recenzować.

Sama dowiedziałam się o tej akcji niedawno i bardzo spodobała mi się ta inicjatywa. Mam nadzieję, że rozwinie się ona i coraz więcej książkowych blogerek- szczególnie początkujących się o niej dowie.

Wszystkiego można dowiedzieć się TUTAJ
Zapraszam do udziału!

Żyjcie!
Snowflake

8 komentarzy:

  1. Już słyszałam o tej akcji i niestety ja z niej nie skorzystam, gdyż nie jestem przekonana do e-bookow. Nie wyobrazam sobie czytać ksiązki przez ekran, dla mnie wtedy czytanie nie było by już czytaniem. Ale kto jak woli ;>
    Obserwuje;) Pozdrawiam;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, pierwsze słyszę! fajna akcja, może się skuszę :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba słyszałam już kiedyś o tej akcji. Niestety, ale nie przepadam za ebookami. Mam na to zbyt wrażliwe oczy ;_;
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inicjatywa i oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pacz pan, ksiunszki rozdają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznam się z tą akcją :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ktoś lubi e-booki to fantastyczna akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Nominowałam cię do LBA. Więcej informacji tutaj: http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń