sobota, 1 października 2016

Kawowy Book Tag

Z czym kojarzy nam się jesień? Wieczorami, gdy na dworze jest już zimno i pada, a Ty leżysz w łóżku, pod kocem z dobrą książką i oczywiście kawą! (lub herbatą, sama chyba częściej piję herbatę). Z całego serduszka więc dziękuję Łowczyni Książek za nominację do tego iście jesiennego tagu i zapraszam na Kawowy Book Tag!
 
 
Flat White- książka, która nigdy się nie znudzi
Często, szczególnie ostatni wracam do kiedyś przeczytanych książek, ale musze tu postawić na "Harry'ego Pottera", bo czytałam go wiele razu i jeszcze wiele razy planuję przeczytać.
 
Czarna- książka, do której ciężko się zabrać, a ma rzeszę zatwardziałych fanów
Przyznaje się, nigdy nie przeczytałam "Władcy pierścieni". Książka z pewnością ma rzeszę fanów, bo to prawdziwy klasyk, ale jakoś nie mogę się przemóc.
 
Cappuccino- książka, która jest damskim klasykiem
Ciężko mi się wypowiadać, bo raczej nie czytam takiej literatury, więc obstawię książki Jane Austen, które- choć nie czytałam- są kobiecym klasykiem i na pewno kiedyś je nadrobię.
 
Gorąca Czekolada- książka, która rozgrzewa serducha
"Niebo nad pustynią" coś w tej książce jest takiego, że chętnie wracam do niej myślami, szczególnie w słabsze dni, bo ta książka, błaha na pierwszy rzut oka jest wyjątkowa i kryje wyjątkowe emocje.
 
Mieszanka Idealna- książka, która usatysfakcjonowała Cię pod każdym względem
"Ekspozycja"- sensacja, romans, humor, ciężki temat, nad którym można dłużej myśleć- jest wszystko i dużo więcej!
 
Starbucks- książka, która jest wszędzie, a na to nie zasługuje
"Fangirl". Nie rozumiem fenomenu tej książki, według mnie jest błaha, z irytującymi bohaterami, a jedyne co ją wyróżnia to ładna okładka.
 
Bezkofeinowa- książka, od której oczekiwałaś więcej
Książka, którą obecnie czytam, czyli "Ostatnie życzenie"- pierwsza część "Wiedźmina". Po tak dużym fenomenie spodziewałam się więcej, ale być może jeszcze zmienią zdanie.
 
Caramel Macchiato- książka, której popularność wzrasta podczas wakacji lub w okresie świątecznym
Nie tylko książka, ale i cała seria, która wraca zarówno latem jak i w zimą- "Harry Potter". Sama planowałam powtórzyć całą serię latem, niestety nie wyszło.
 
Podwójne espresso- książka, która trzyma w napięciu
"Pan mercedes" wyróżnia się tym, że całą sprawę poznajemy z dwój perspektyw: byłego detektywa i psychopaty, który kiedyś spowodował rzeź i zamierza to powtórzyć. Książka z pewnością trzyma w napięciu (i ma ładną, jesienną okładkę!).
 
Iced Coffe- książka, która jest tak słodka, aż zęby bolą
"Inne zasady lata" w tej książce jest coś tak przesłodkiego i przeuroczego, że nawet z prostą fabułą mnie do siebie przekonała.
 
Herbata- idealne zastępstwo (filmowe lub serialowe)
Choć nie przeczytałam całej "Gry o tron" przez brak czasu, ale i ciężkość lektury zabrałam się za serial. Na razie jestem na trzecim sezonie i nie żałuję :)
 
Przyznam, że ten tag nie był tak prosty, jak się tego spodziewałam, bo nie czytam za dużo literatury kobiecej, a pytania trochę do niej nawiązywały. Poza tym nie mogłam wszędzie dać "Harry'ego Pottera" i "Ekspozycji", a naprawdę chciałam ;)
 
Nominuję Kasię z Recenzje Kasi. Ostatnio bardzo miło czyta mi się jej bloga, więc czemu nie? :)
 
Żyjcie!
Snowflake

5 komentarzy:

  1. Jeju, jaki świetny tag! Ubóstwiam kawę i wszystko co z nią związane ♥
    Ja również nie rozumiem fenomenu aż tak wielkiej popularności "Fangirl". Dla mnie to książka baaardzo przeciętna :/
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piję kawy, ale książki chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag, zresztą jak wszystko, co związane z kawą. Muszę się z Tobą zgodzić, że "Harry Potter" to pozycja, która nigdy się nie znudzi. Sama czytałam ją już tyle razy, że znam niemal na pamięć, a wiem, że przeczytam całą sagę jeszcze dwa razy tyle. I zaciekawił mnie "Pan mercedes", po którego mam nadzieję, że uda mi się kiedyś sięgnąć.

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie na recenzję książki "Powietrze, którym oddycha" :)

    http://planeta-recenzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo bardzo mi miło, że u mnie przebywasz <3 I ja postanowiłam zostać tu na dłużej :D
    Bardzo dziękuję za nominację, ale być może wiesz, że nie robię tagów na swoim blogu (wolę dawać jakieś konkrety) i pozwól, że odpowiem na ten tag w komentarzu :D Mam nadzieję, że nie masz awersji do kilometrowych wypowiedzi xD

    1. Flat White- książka, która nigdy się nie znudzi

    To będą dwie serie: pierwsza to cykl o Sookie Stackhouse, którą w niedługim czasie mam zamiar przeczytać po raz drugi (trochę to zajmie, bo ta seria składa się z 14 części xD) a także Dary anioła :) Jace <3 OOO jeszcze mam trzecią! O i czwartą! Pamiętniki wampirów i chyba mój ukochany cykl o Nocnej Łowczyni ^^

    2. Czarna- książka, do której ciężko się zabrać, a ma rzeszę zatwardziałych fanów.

    Może nie cięzko, ale w życiu, za cholerę nie zabiorę się za książki Jojo Moyes, nigdy! Jojo mówię stanowcze nie!

    3. Cappuccino- książka, która jest damskim klasykiem.

    Zgodzę się z Tobą co do Jane Austen. Sama nie czytałam jej dzieł i nie mam parcia, ale należy ją uznać za klasyk :).

    4. Gorąca Czekolada- książka, która rozgrzewa serducha

    Hmmm...Moim zdaniem Dary anioła, ale to nie ona sama rozgrzewa serducha a bardziej Jace<3 Boże, mój poziom jarania osiągnął poziom krytyczny.

    5. Mieszanka Idealna- książka, która usatysfakcjonowała Cię pod każdym względem

    O to zdecydowanie dwie: Dziewiąty grób Stefana Ahnhema i Z mgły zrozdzony Sandersona. Oprócz tego oczywiście cykl o Nocnej Łowczyni- idealny pod każdym względem :D.

    6. Starbucks- książka, która jest wszędzie, a na to nie zasługuje.

    GREY. Chodzi mi o tę część pisaną z perspektywy Kryszczjana. Niezła padaka.

    7. Bezkofeinowa- książka, od której oczekiwałaś więcej.

    Myślę, że zdecydowanie może nie więcej, ale zupełnie czegoś innego oczekiwałam od Metra 2033.

    8. Caramel Macchiato- książka, której popularność wzrasta podczas wakacji lub w okresie świątecznym.

    O boże co za dziedzina xDD Nie mam pojęcia kurde. Serio, nie odpowiem, nie wiem.

    9. Podwójne espresso- książka, która trzyma w napięciu.

    O uwielbiam thrillery, zwłaszcza psychologiczne, więc z marszu wskazać mogę Po drugiej stronie jaźni; Obłęd; Dziewczyny, których pożądał - polecam!

    10. Iced Coffe- książka, która jest tak słodka, aż zęby bolą.

    No i znów mam problem, bo jako osoba czytająca głównie thrillery, horrory, kryminały i fantasy nie czytuję słodkich powieści xD

    11. Herbata- idealne zastępstwo (filmowe lub serialowe).

    Polecam wymienione wyżej cykle - to przede wszystkim i Panią noc! Jest tak długa, że zastąpi spokojnie z 15 filmów xD

    Pozdrawiam ! :)
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo z "Władcą Pierścieni". Nie mogę się za to zabrać. Te słynne długie opisy Tolkiena mnie mocno odstraszają XD
    Mnie ostatnio bardzo usatysfakcjonowała "Obca" Diany Gabaldon. Teraz szukam w bibliotekach drugiej części.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń