sobota, 6 maja 2017

Podsumowanie i ulubieńcy kwietnia

(poprzednie podsumowanie)
Hej!
Czy tylko mi ostatnio czas mija tak szybko?
Kwiecień był zdecydowanie dobrym miesiącem. Przez natłok obowiązków miałam mniej czasu dla bloga, lecz mimo to wszystko pojawia się bardzo regularnie. Nawiązałam dwie wspaniałe współprace - jedną z Arturem Urbanowiczem, której efekty możecie zobaczyć tutaj, efekty drugiej zobaczycie jaż w środę, na razie cii. ;)
Przeczytane:
  • Remigiusz mróz "Kasacja" 
  • Marta Guzowska "Wszyscy ludzie przez cały czas"
  • Artur Urbanowicz "Gałęziste"
  • Sara Pennypacker "Pax"
  • Brandon Sanderson "Piasek Raszida" 
Razem przeczytałam 1948 stron, czyli około 65 stron dziennie. 
Najlepsza książka: przeczytałam sporo dobrych powieści, ale zdecydowanie urzekł mnie "Piasek Raszida" Brandona Sandersona. Humor tam jest znakomity.
Najgorsza książka: "Wszyscy ludzie przez cały czas" Marty Guzowskiej, czyli coś, co zapowiadało się świetnie, ale niestety zawiodło.

W kwietniu szczególnie ulubiłam:
  • Serial "Trzynaście powodów" to jedna z tych produkcji, które wciągają i nie chcą wypuścić. Na razie jestem dopiero na 5. odcinku, więc proszę bez spoilerów. ;)
    (źródło)
  • Film "Strażnicy galaktyki vol. 2". Pierwsza część bardzo mi się podobała, a druga jest jeszcze lepsza. Naprawdę świetny, chwilami zabawny, a chwilami wręcz wzruszający film.
    http://www.filmweb.pl/film/Stra%C5%BCnicy+Galaktyki+vol.+2-2017-722146
  • Piosenkę "Syreny" Artura Rojka. Nie jest to jakoś wyjątkowo nowa piosenka, ale ostatnio wróciłam do całej płyty i coś w tej piosence jest. Po prostu do mnie przemawia.

  •  Zbliżające się Warszawskie Targi Książki! Kto jedzie? Ja już planuję co odwiedzić. ;)
A jak wam minął kwiecień?
Pozdrawiam!
Snowflake

18 komentarzy:

  1. Mój kwiecień był bardzo zaczytany :) Świetne tytuły kwietniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś na 5? To akcja jeszcze przed Tobą. Ja obejrzałam ten serial w 3 dni.
    Mój kwiecień? Trochę lipa bo tylko 3 książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to słyszałam i już nie mogę się doczekać skończenia serialu. ;)
      Nie ważne ile książek, ważne jakie. ;)

      Usuń
  4. "Szczególnie ulubiłam" - kurde, strasznie mi się spodobało to sformułowanie :D
    "Piasek Raszida" to książka tak cholernie nie w stylu Sandersona, że to się aż w pale nie mieści, serio :D Ale komu ja to mówię, Ty przecież wiesz o tym :D Szacun do Brandona za tę serię, za to, że umie się bawić i jeszcze rezultaty tej zabawy są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Sanderson szaleje w tych książkach, ale bardzo mi się to podoba. i nawet w książce kierowanej tak właściwie do dzieci umie wykreować niezły świat. ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię tę piosenkę Rojka, ale jakoś teledysk nie przypadł mi do gustu ;)
    Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie skupiam się na teledysku, ale bardzo nie lube w nim tego momentu spadania - wydaje mi się strasznie kiczowaty.

      Usuń
  6. Zastanawiam się nad serialem "Trzynaście powodów", ale słyszałam o nim przeróżne opinie - niektóre nie za bardzo pozytywne. Poza tym książka była dla mnie słaba i już sama nie wiem ;P
    Na targi niestety nie jadę :/
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno serial ma większy ogląd niż książka - choć to tylko słyszałam, nie mogę porównać, nie czytałam książki. Serial bardzo wciąga, ale w sumie Ty już znasz te powodu, więc nie wiem, czy to będzie tak ciekawe.

      Usuń
  7. Twoje podsumowania są fantastyczne, szybko i z przyjemnością się je czyta ;) Moja siostra się zawzięła na targi, więc może coś z tego wyjdzie. Bardzo chciałabym dowiedzieć się więcej o "Trzynastu powodach".

    Pozdrawiam, Oliwia :")
    Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że kwiecień udany :) Też przeczytałam 5 książek, piąteczka! ^^
    Serialu nie będę oglądać (tak ogółem nie oglądam seriali, nie ma wyjątków), książkę możliwe, że przeczytam :).
    A co do filmu :) Dużo osób mówi, że druga część jest super, a ja nawet pierwszej nie obejrzałam i tak szczerze to nie miałam zamiaru, ale teraz waham się czy nie spróbować :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  9. też właśnie oglądam 13 powodów, jestem na 3 odcinku i serial został bardzo dobrze zrobiony, podoba mi się :D gratuluję nowych współprac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku i współprac, oby tak dalej! :)
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów! :)
    PS2. zapraszam również do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio również przeczytałam Kasację i nie mogło być inaczej, bo pokochałam Chyłkę i Zordona całym serduchem :D Pax także jest świetną, mądrą książką i rzeczywiście na miarę Małego Księcia.

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń