niedziela, 16 lipca 2017

Harry Potter Tag

Hej!
Ostatnio bardzo dużo tu Harry'ego Pottera i dawno nie pojawiał się żaden tag, dlatego postanowiłam to połączyć i odpowiedzieć na pytania do Harry Potter tag. Miłego czytania!


1.       ULUBIONA KSIĄŻKA.
„Książę półkrwi” ze względu na bogato przedstawioną przeszłość Toma Riddle’a. Poza tym jest to przedsmak ostatniej części, już więcej się dzieje i wydarzenia są bardziej mroczne. No i  rozwijają się relacje między poszczególnymi bohaterami.
2.       ULUBIONY FILM.
Trudno mi wybrać, bo jak pisałam nie cenię tych filmów tak jak kiedyś, bo po książkach i powtarzaniu ich mnóstwo razy widzę w nich błędy. Najbardziej chyba lubię część pierwszą, bo mam do niej największy sentyment.
3.       NAJMNIEJ ULUBIONA KSIĄŻKA.
„Zakon feniksa”. Nie jest to zła książka, ale po prostu przy reszcie wypada dla mnie trochę słabiej, wydaje mi się lekko rozwleczona. I Harry jest w niej trochę irytujący – młodzieńcy bunt, czy coś?
4.       CZĘŚCI KSIĄŻEK/FILMÓW PRZY KTÓRYCH PŁAKAŁAŚ.
Może nie płakałam, ale zakręciła mi się łezka w oku.
„Zakon feniksa” przy śmierci Syriusza.
„Książę Półkrwi” przy śmierci i pogrzebie Dumbledore’a.
„Insygnia śmieci” długo wymieniać czemu, ale najwięcej emocji było chyba przy śmierci Zgredka i historii Snape’a.
5.       JAKBYŚ MOGŁA BYĆ Z DOWOLNYM BOHATEREM TO KTO BY TO BYŁ?
Nigdy nie zastanawiałam się nad tym. Chyba z nikim, znam ich wszystkich od małego i nie umiem sobie tego wyobrazić.
6.       ULUBIONA POSTAĆ.
Wszyscy są wspaniali, ale szczególnie uwielbiam: Nevile’a, Snape’a, Lunę, Dumbledore’a, Hermionę, Rona, Harry’ego, Hagrida, Zgredka… długo by wymieniać.
7.       JAKI BYŁBY TWÓJ PATRONUS?
Sprawdzałam na Pottermore, mój patronus to trzykolorowy kot. One są takie urocze. <3
8.       JAKBYŚ MOGŁA MIEĆ CZARNĄ RÓŻDŻKĘ, KAMIEŃ WSKRZESZENIA LUB PELERYNĘ NIEWIDKĘ TO CO BYŚ WYBRAŁA?
Pelerynę niewidkę – bałabym się wskrzeszania zmarłych, a losy czarnej różdżki nie zachęcają do jej posiadania.
9.       W JAKIM BYŁABYŚ DOMU?
Według Pottermore jestem Puchonem i w 100% identyfikuję się z moim domem. <3
10.   JAKBYŚ MOGŁA SPOTKAĆ DOWOLNĄ OSOBĘ Z OBSADY FILMOWEJ, KTO BY TO BYŁ?
Emma Watson – cenię ją jako aktorkę i osobę angażującą się w wiele ważnych akcji.
11.   CZY GRAŁAŚ W GRY KOMPUTEROWE?
Nie, nigdy mnie do nich nie ciągnęło.
12.   NA JAKIEJ POZYCJI W DRUŻYNIE QUIDDITCHA BYŚ GRAŁA?
Chyba najlepiej czułabym się jako obrońca. Nie nadaję się do szybkich lotów na miotle ani bicia ludzi pałką (choć jeśli mnie zdenerwują), a ta pozycja wydaje mi się najbardziej spokojna.
13.   CZY PODOBAŁO CI SIĘ ZAKOŃCZENIE SERII?
Tak, nie widzę w nim niczego nieprawidłowego. Oczywiście szkoda postaci, które umarły, ale bez ofiar ta historia aż tak nie poruszałaby czytelników i byłaby przeidealizowana.
14.   ILE DLA CIEBIE ZNACZY HARRY POTTER?
Harry Potter to już duży element mnie. Książki te wprowadziły mnie do świata, który uwielbiam i w który chcę się angażować. Bardzo podoba mi się, że ten świat nie zaginął, lecz dzięki wiernym fanom i autorce rozrasta się. Nigdy nie chcę stracić tej magii, którą czuję czytając te książki, oglądając filmy czy robiąc cokolwiek związanego ze światem Harry’ego Pottera.

Widzieliście już ten tag, lub odpowiadaliście na niego? Jakie są wasze odpowiedzi?
Pozdrawiam!
Snowflake

2 komentarze:

  1. Ooo, jeszcze nie spotkałam się z podobnym tagiem. Zazwyczaj wszystko się zaczyna jakimś wersem/przykładem z serii, a potem trzeba dopasować inną. Ale niesamowicie podoba mi się ta forma!

    Chyba najbardziej mnie zdziwiło, że jest gra "Harry Potter"... No ale w sumie można się było tego spodziewać (jako dziecko grałam nawet w grę "101 dalmatyńczyków" XDD)

    Pozdrowionka! Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zrobię ten tag u siebie, bardzo mi się spodobał :D Na dodatek już kiedyś miałam w planach takie podsumowanie recenzji HP, a to byłby taki idealny pomysł :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń